Keresés ebben a blogban

2012. október 28., vasárnap

Sertés szelet almás zelleres bundában

Kegyes volt hozzánk az ég :-) a hétvégénk rövid volt ugyan, de a vasárnapot megtoldotta egy órával. Az időjárás meg hát olyan amilyen. Ma kimondottan örültem, hogy esik az eső. Végre eltölthettem itthon egy teljes napot! Ritka dolog ez nálunk, ha máshová nem is, a szőlőbe tutira kiruccanunk hétvégén.
Ott kezdem, hogy kialudtam magam. Tettem-vettem a lakásban, mint minden rendes háziasszony. Aztán  beszabadultam a konyhába. És ismét egy fantasztikus, ízharmóniában gazdag étket alkottam.




Hozzávalók:

8 kisebb szelet sertéscomb
fél zeller
1 alma
3 tojás
3 ek. gesztenyeliszt
só, bors
kókuszzsír a sütéshez

Elkészítése:

A húst egész vékonyra kikloffoljuk majd enyhén megsózzuk. Egy apró lyukú reszelőn lereszeljük a meghámozott almát és a zellert. Egy lapos tálba beleütjük a tojásokat, kissé elkeverjük, hozzáadjuk a reszelt almát és zellert, belekeverjük a gesztenyelisztet, ízlés szerint megsózzuk és borsozzuk. Sűrű palacsintatésztaszerű masszát kapunk. Nem kell hígítani mert az alma elég levet enged. Felforrósítjuk a kókuszzsírt, a hússzeleteket belemártjuk a zelleres masszába. Ügyeskedjünk, hogy mindkét oldalán maradjon, én kanállal segítettem rá. A forró zsiradékban piros, ropogósra sütjük.
A salátához csíkokra vágtam fél fej jégsalátát, 1/4 fej lila káposztát, 1 csomag újhagymát és 1 kaliforniai paprikát. Teljesen egyszerű salátalevet készítettem hozzá.
Kiváló vasárnapi ebéd lett belőle.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése