Keresés ebben a blogban

2012. január 12., csütörtök

Paleo pizza

Tegnap este amikor fáradtan beléptem a lakásunkba, ínycsiklandó pizza illat csapta meg az orromat. A fiam dobott be a sütőbe egy "olyan" félkész terméket, és a maradék illatozott még a konyhában. Tettem-vettem a lakásban, kerülgettem a pizza maradékot, aztán beugrott az "isteni szikra": paleo pizza! Körülbelül 5 perc alatt raktam össze a hozzávalókat, és már dobtam is a sütőbe.



Hozzávalók:
A pizza alapja a mandulás kenyértészta: http://livital.blogspot.com/2012/01/mandulas-paleo-kenyer.html
ez a mennyiség két nagyméretű pizzához elegendő.
A tetejére: 
10 dkg sonka
10 dkg füstölt kolbász
12 db aszalt paradicsom
1 fej lila hagyma
10 dkg reszelt sajt
oregano

2 db nagyobb méretű pizzasütő formát kizsírozunk, vagy kibélelünk sütőpapírral, majd a kenyértészta masszát egyenlően elosztva elterítjük a sütőlapon. Gazdagon megszórjuk oreganóval, ráhelyezzük a sonka és a kolbász szeleteket, az aszalt paradicsomot, a vékonyra szeletelt lila hagymát. Az egészet beterítjük a reszelt sajttal és forró sütőben pirosra sütjük.

Elárulom, maximálisan kielégítette a pizza iránti vágyamat! Vacsora után jóllakottan dőltem hátra a fotelban és közben azon gondolkodtam, ki fog elmosogatni. Na ki mosogatott?


1 megjegyzés: