Keresés ebben a blogban

2012. január 31., kedd

Csirkemell, hagymás csirkemájjal

Napközben többször eszembe jutott a mai vacsoránk, de teljesen tanácstalan voltam, mit főzzek.  Tudtam, hogy a párom is fáradtan és éhesen, későn fog hazaérni, és jó lenne ha holnapra is maradna néhány falat. Két boltban is bent voltam, de mégsem kaptam ihletet. Viszont szert tettem 3 kg akciós csirkemellre. Jobb híján ebből kellett összedobnom a vacsorát. Otthon benéztem a fagyasztóba, ahol rám mosolygott egy kis csomag csirkemáj. :-) Meg is volt a vacsora! Gyorsan feldobtam a tűzhelyre egy bögre rizst (a férjem nem osztja a paleós nézeteimet, de azért már mindenre megkérdezi: ez paleo?) a többit lent olvashatjátok.




Hozzávalók: 

50 dkg csirkemell
30 dkg csirkemáj
2 nagy fej hagyma
40 dkg sárgarépa
1 evőkanál disznózsír
2 evőkanál kókuszzsír
só, bors

A csirkemellet felszeleteljük sózzuk borsozzuk és a forró kókuszzsírban hirtelen kisütjük.
Egy másik edényben felmelegítjük a disznózsírt, rátesszük a felszeletelt hagymát és üvegesre pároljuk. A félig megsült hagymára rátesszük a csirkemájat és jól átsütjük. Ha kész elzárjuk a tűzhelyet és csak ezután sózzuk meg, majd ízlés szerint borsozzuk.
A sárgarépát hasábokra vágjuk és a visszamaradt kókuszzsíron szép ropogósra sütjük.

Én a nyáron eltett sült paprika salátával tálaltam.

Isteni lett, most jóllakottan pihegve írom ezeket a sorokat. Azt hiszem pihennem kell...
Jó éjt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése