Keresés ebben a blogban

2012. január 16., hétfő

Kókuszos paleo kenyér

A fotózást még tanulnom kell:-), pedig egész jó gépünk van, de az ételfotóim sajnos nem úgy sikerülnek ahogyan szeretném.  Remélem elnézitek nekem, én meg igyekszem ebbe is beletanulni.

A minap olvastam Mezei Elmira kókuszos kenyér receptjét és mivel én is régóta kacérkodom egy ilyen kenyér elkészítésének a gondolatával, belevágtam. Ez a kenyér nem az Ő receptje alapján készült, az összetevők arányait a mandulás paleo kenyeremhez igazítottam.



Hozzávalók:

6 tojás
20 dkg őrölt mandula
6 evőkanál kókuszliszt
2 evőkanál olíva olaj
1 kk szódabikarbóna
1 kk só

A tojásokat egy tálban felverjük a sóval és olíva olajjal, majd hozzákeverjük az őrölt mandulát a kókuszlisztet és szódabikarbónát. Sütőpapírral kibélelt formába öntjük (őzgerinc) és forró sütőben megsütjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése