Keresés ebben a blogban

2012. december 2., vasárnap

Aszalt szilvás, csokis muffin

Az elmúlt hetekben reggelire rengeteg kolbászt ettem, szinte kolbászt ettem kolbásszal. Meg persze a kedvenc paleo kenyeremmel. Muszáj volt már valami mást kitalálnom reggelire és feltétlen édesre vágytam.

Ezt a muffint néhány perc alatt kevertem össze a robotgépben, ugyan kimeríti a ronda és finom kategóriáját :-), de tényleg nagyszerű reggeli.




Hozzávalók:

6 tojás
2.5 dkg cukoressimo
10 dkg kókuszliszt
5 dkg kókuszzsír
5 dkg apróra vágott aszalt szilva
5 dkg apróra vágott 70 % -os csokoládé
1 dl kókusztej
1 kk szódabikarbóna

Elkészítése:

Előkészítjük a muffin formákat. A robotgéppel felverjük az egész tojásokat, hozzáadjuk a cukoressimot, az olvasztott kókuszzsírt, a kókusztejet. A kókuszlisztbe belekeverjük a szódabikarbónát és óvatosan hozzáadjuk a tojásos keverékhez. Végül beletesszük az aszalt szilvát és a csokoládét. Muffin formákba adagoljuk és forró sütőben megsütjük.

2 megjegyzés:

  1. Szia megint!
    Nagyon szívesen látnánk ebben a csoportban is, ha van kedved csatlakozni...a receptjeidet rendszeresen közzéteszi valaki. Sajnos az a csoport ahová előzőleg invitáltalak már nem az aminek az egész indult...ez viszont 100% paleo!
    http://www.facebook.com/groups/492287260799403/
    Üdv!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Bernadett, jelentkeztem. :-)

    VálaszTörlés