Keresés ebben a blogban

2013. november 14., csütörtök

Túrós derelye paleosan

Nagyon régen nem jelentkeztem. Okom volt rá, de mentségem nincs. :-) Igyekszem összeszedni magam és újra aktív részese lenni a paleo mindennapoknak.
Hosszú idő után végre ma jó napom volt. Kipihenve ébredtem még az óracsörgés előtt. Talán ettől, talán mástól egész nap mosolygós voltam a munkahelyemen. Délután találkoztam egy régi barátommal. Tartalmas egy órát töltöttünk együtt, ami után feldobva érkeztem haza.
Tegnap még vasalást terveztem ma estére, de amikor benéztem a hűtőszekrénybe és megláttam a tegnap vásárolt paleo túrót azonnal tudtam, hogy ma főzés lesz. :-)




Hozzávalók:

1 tojásból gyúrt gesztenyetészta
10 dkg paleo túró
1 tojás
1/4 vanília rúd
4 dkg cukoressimo
1/2 citorm héja
kevés darált dió

Elkészítése:

A paleo túrót összekeverjük a tojással. Reszelt citromhéjjal, a vanília rúd kikapart belével és a cukoressimoval ízesítjük.
A tojáshoz annyi gesztenyelisztet adunk, hogy "csipetke" keménységű tésztát kapjunk, majd két folpack közé helyezzük és vékonyra kinyújtjuk. Kb. 5x5 cm-es négyzetekre vágjuk, a négyzetek közepére halmozzuk a tölteléket, félbe hajtjuk és a széleit jól lenyomkodjuk. Lobogó sós vízben kb. 5 percig főzzük.
Darált dióval és porrá őrölt cukoressimoval tálaljuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése