Keresés ebben a blogban

2014. március 6., csütörtök

Kakaós muffin


Megint sikerült egy finomságot alkotnom a "ronda és finom" kategóriában! :-)




Hozzávalók:

3 tojás
15 dkg kókuszzsír
1/2 cs gluténmentes sütőpor
4 dkg kakaópor
12 dkg kókuszcukor
7 dkg gesztenyeliszt
7 dkg tápióka keményítő
7 dkg darált mandula
5 evőkanál gyümölcsvelő vagy cukormentes lekvár

Elkészítése:

A tojásokat a cukorral habosra keverjük, hozzáöntjük a felolvasztott, de nem forró kókuszzsírt, belekeverjük a gyümölcsvelőt, (én a saját készítésű baracklekváromat használtam, amelyet eritrittel tettem el). Elvegyítjük a liszteket, a darált mandulát, a kakaóport és a sütőport, majd hozzáöntjük a tojásos keverékhez. Jól eldolgozzuk.
Kikenjük vagy kibéleljük a muffin sütőt, kiadagoljuk a masszát, majd 200 fokon 20-25 percig (tűpróbáig) sütjük.

2 megjegyzés:

  1. :) Ebben én is jó vagyok! Néha oly randa a sütim, viszont mindig finom!:D

    VálaszTörlés
  2. :-) és nem elég, hogy randa, még fotózni sem tudok...

    VálaszTörlés