Keresés ebben a blogban

2012. szeptember 27., csütörtök

Őszibarack befőtt

Jócskán benne  vagyunk a tartósítási szezonban. A konyhámban elkészült már a paleo barack befőtt, (augusztusban), sok-sok csemege uborka, káposztával töltött paprika, csípős almapaprika, padlizsánkrém, ketsup. Talán még tudtok az ötletekből hasznosítani valamit.






Az őszibarack befőtthöz szép nagy és kemény őszibarackokat vettem, meghámoztam, citromos vízbe áztattam, kimosott, leszárított övegekbe raktam. Minden üveghez 3 evőkanálnyi cukornak megfelelő édesítőt tettem, felöntöttem vízzel, szorosan rátekertem a kupakokat és sütőben kidunsztoltam őket. A lényeg, hogy tartósítószer és cukor nélkül készültek.
Még egyet sem kóstoltam, sajnálom őket megkezdeni, mert olyan gyönyörűségesek. :-) Hamarosan sorra kerül az egyik, akkor megosztom Veletek, milyen lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése