Keresés ebben a blogban

2012. március 25., vasárnap

Sült cukinni saláta

Ma rántott halat készítettem ebédre, természetesen a paleo változatot. A körettel viszont kissé bajban voltam. Egy éve még a krumpli saláta lett volna természetes a hal mellé, de ma ez már szóba sem jöhet. Az az ötletem támadt, hogy legyen saláta, de ne legyen nyers.



Hozzávalók:

2 db cukkini
2 fej lila hagyma
olíva olaj

frissen őrölt bors
1 citrom leve
1 kk eritrit

Elkészítés:  A cukkinit és a lila hagymát karikára vágjuk, majd egy nagy serpenyőben kevés olíva olajon, kis adagokban hirtelen átsütjük. Én wok-ban készítettem. Ezután a sült zöldségeket egy salátástálban megsózzuk, frissen őrölt borsot szórunk rá, majd ráfacsarjuk egy citrom levét és ízlés szerint kevés eritrittel édesítjük.
Kiváló körete lett a rántott halnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése